Diensten: van secretaresse en organisator, tot planner en coach

Waar heeft u behoefte aan? Hulp bij het opzetten van het secretariaat? Een frisse blik om te zien waar het efficiënter kan? Een secretaresse die haar vak verstaat? Iemand die uw evenement, beurs, bijeenkomst of vergadering van A tot Z organiseert? Een personal assistent?
De dienstverlening van Silvia Verhoeven is zeer breed.

Secretariële ondersteuning in de breedste zin van het woord

De secretaresses van Silvia beperken zich niet tot het aannemen van de telefoon en het ontvangen van gasten. Denk ook aan:

  • papiervrij maken van uw kantoor
  • archiveren
  • debiteuren/crediteurenbeheer
  • opzetten en verwerken cashflow
  • correspondentie
  • agendabeheer
  • opstellen en bewaken van offertes
  • opstellen van handboeken
  • regelen van afspraken en vergaderingen
  • notuleren

Organiseren

Een beurs organiseren stressvol? Bel Silvia. Ze is ook ervaren in:

  • bijeenkomsten regelen
  • reizen plannen
  • vergaderingen organiseren
  • huishoudelijke of privézaken regelen

Structureren

Orde op zaken stellen? Stel uw administratie niet uit. Geef het uit handen. Silvia helpt met:

  • opzetten van het secretariaat
  • kantoor/archief opruimen
  • een overzichtelijk en efficiënt systeem creëren

Coaching en netwerken

Silvia heeft oog voor talent en beschikt over een zeer groot netwerk. Ze brengt u graag in contact met de juiste mensen. Dat kan een collega-ondernemer zijn, een betrouwbare leverancier of de perfecte secretaresse voor uw bedrijf. Ze voert de gesprekken met kandidaten en verzorgt het inwerken persoonlijk. Dat geeft u rust en ruimte.

Snel orde op zaken én zelf tijd over houden?

Contact

Collega ondernemers,

Managementassistentie, administrieve of organisatorische zaken. Silvia draait haar hand er niet voor om. Ze is ook een goede directiesecretaresse trouwens. Een echte duizendpoot.

Marcel van Dongen,
Sportbedrijf Lelystad

Referenties

Lees meer referenties